niedziela, 20 marca 2016

Podróże Kormorana Witbier

Podróże Kormorana Witbier, browar Kormoran. Od razu, prosto z mostu - najlepsze pszeniczne jakie do tej pory piłem, najlepszy polski Witbier :)
Trochę tak lekką ręką wziąłem to piwo ze sklepu, aaaaaa niech będzie - pomyślałem. Nie spodziewałem się niczego po tym piwie. Nie wiedziałem o nim nic, tylko tyle, że jest jednym z serii Podróże Kormorana, i wsio.

Drodzy Państwo, to piwo wybitne... i niech świadczy o tym chociażby o taki sobie TYLKO srebrny medal w międzynarodowym plebiscycie, w kategorii piw pszenicznych! A do tego wiele, wiele bardzo pochlebnych recenzji.

Piekny jasny żółto-złoty kolor, mętny, zamglony. Pianka klasyczna pszeniczna, kremowa. Aromat, czy to w zapachu, czy w smaku jest delikatny, nieagresywny. I to jest właśnie strzał w dziesiątkę!

Ogólnie jest więc witbierowo - owocowo, kolenrowo i orzeźwiająco plus trochę jakby nut warzywno-ziemnych (?), trochę zielarskich (innych niż kolendra) i trochę zbożowych. I właśnie to wszystko nadało piwu od Kormorana ten smak, który mnie pozytywnie zaskoczył.

Dla mnie istna petarda i jedno z lepszych piw jakie piłem. Brawo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz