niedziela, 29 listopada 2015

Tenczynek Milk Stout

Tenczynek Milk Stout, Browary Regionalne Jakubiak. To mój pierwszy kontakt z mlecznym Stoutem i.... jestem kupiony totalnie! Dla mnie to jedno z najlepszych ciemnych piw. A po przeczytania składu zrobiłem naprawdę wielkie oczy. M.in. różne słody, oprócz jęczmiennych - czekoladowy żytni, czekoladowy pszeniczny, trzy chmiele, laktoza, uff! Kolorek bardzo ciemny, wręcz prawie czarny. Pianka gęsta, bardzo gęsta niczym pianka do golenia ;) Utrzymuje się dość długo. W zapachu szaleństwo. Wyczuwalne elementy czekolady mlecznej, ciut kawy. W smaku lekkie, to co poczułeś nosem, uwydatnia się pijąc, plus goryczka i posmak palonego słodu. Można oszaleć ze szczęścia! Piwo to, na rynku jest od niedawna, raptem od tegoż październik, mam nadzieje że długo na nim zostanie. Gratulacje dla pana Jakubiaka, oby tak dalej, jeszcze więcej alternatywnych piw! (a są, widziałem ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz