niedziela, 1 stycznia 2017

Raj z rajs

Raj z rajs, browar Pinta. Piwo podwójne. Podwójna dawka alkoholu, podwójna dawka ryżu, podwójna dawka chmielu, wysoki ekstrakt. Chmielone jednym gatunkiem chmielu wprost z Australii - Galaxy. Stylistycznie piwo to Double/Imperial Single Hop Rice Galaxy IPA. Zapamiętaliście? ;)

Polecane było mi to piwo, oj polecane i wychwalane. A ja powiem wprost, nie jest to żadna petarda, orgazmu brak, wypite nawet z trudem.

Trochę męcząca goryczka, ciężar - to są minusy tego piwa. Nie dużo, a jednak w moim odczuciu stawiają to piwo w miejscu "Nie dzięki, już piłem". Ktoś powie: no ok, ale jest ciężkie bo to Imperial jest. Kuuuurdę, ale są dubeltówki naprawdę nieźle pijalne. Nie wiem, może miałem zły dzień.

W zapachu i smak znajdziemy akcenty tropikalne i cytrusowe. Akcent słodowy również. Ale żeby to uchwycić, trzeba się przebić przez ciężar i zajawki alkoholu. Trudno potem cieszyć się z picia.

Szkoda, wypiłem połowę, resztę oddałem mojej, pijącej takie wynalazki, drugiej połówce.;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz