Poznańskie Targi Piwne 2016
Piwo II
The Blogger, browar BroKreacja. Piwo stworzone przez BroKreację w kooperacji z najpopularniejszymi polskimi blogerami piwnymi. Taka akcja. Nieźle reklamowane, dobrze nagłośnione, z premierą na Targach Piwnych w Poznaniu. Miała być to istna bomba, coś niezwykłego, petarda jakich mało. Wg mnie, ale i nie tylko - najzwyczajniej w świecie piwo przereklamowane. Szkoda.
A sam styl, w jakim uwarzono ten napitek, nieźle szokuje: Cherry Smoked Pepper Rye Wood Aged Strong Ale. Z niewielką goryczką na poziomie 45. Skład piwa także nie pozostawia pytań. Dość niepopularne składniki znalazły się w tej mieszance, poczynając od słodów, a na drożdżach kończąc. Mamy tu np. słód wędzony dymem z drewna wiśniowego, chmiel Sticklebract, czy drożdże Mangrove Jack's M42. Do tego płatki drewna wiśniowego i owsiane. Może mało piję, ale tego jeszcze nie miałem w piwie. Fajnie, pozytywnie, coś nowego. Do tego żyto, czerwony pieprz i siup do beczek. W głowie się może zakręcić, prawda?
Niestety, to wszystko wyszło jak jeden wielki supeł. Bez ładu i składu. Piwo ostatecznie trochę nieułożone. Nie do końca składniki współgrają ze sobą. Takie mam odczucie.
Wędzonka i pieprz - to podstawowe aromaty jakie uchwyciłem w tym piwie. Lekka chmielowość gdzieś tam się przebija, ale szału nie ma. Trochę biszkoptowych nutek da się wyczuć po ogrzaniu.
To tyle, na świeżo po premierze. Nie jest to piwo złe, ale też nie wybitne. Myślę, że można jeszcze je poprawić. To dopiero świeżak. Ciekawostka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz