poniedziałek, 14 marca 2016

Apartment

Apartment, browar Raduga. Nie ma co, szczerze i bez bicia - browar Raduga robi, wg mnie jedne z lepszych piw w naszym kraju. Kilka już wypiłem i na żadnym się nie zawiodłem, żadne nie było niepijalne, żadne nie było zepsute. Dobre piwa, tylko tyle i aż tyle.
Co mamy dzisiaj?

Apartment, to ogólnie mówiąc, klasyka gatunku AIPA. Z tym, że w kotle zawitały tu także płatki zbożowe: owsiane, żytnie, pszeniczne, ryżowe, gryczane i jaglane. Co za zestaw! W takim razie nie bezpodstawnie, ludzie od Radugi swoje piwo wystylizowali na Six Flakes American IPA :) Jeszcze czegoś takiego nie spotkałem, oczami wyobraźni widziałem już, jak w pokalu pływają owe zbożowe płatki hahaha....ale zejdźmy na ziemię i sprawdźmy ten eksperyment.

Kolor jest klarowny, półprzejrzysty, ciemnozłoty. W zapachu intensywne; nasz nos otacza las iglasty i owocowy sad.



To jak? Wchodzimy? Satysfakcja gwarantowana
Smak, to od razu mocne kopnięcie. Pierwsze skrzypce gra tu grejpfrutowa goryczka, mocna, ale szybko ginąca w przełyku, nie zalegająca. W między czasie poczujemy trochę tropikalnych owoców, żywicy i karmelu. Aromaty są tu z sobą dobrze zgrane, żaden nie dominuje, dopełniają tylko wspomnianą goryczkę.

Ciekawa jest fizyczność tego piwa. W ustach jest one bardzo delikatne i aksamitne. Zapewne taka też jest pani z etykietki ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz